Idąc naprzeciw Państwa oczekiwaniom do przysługujących Państwu darmowych paczek produktów marki Posch dokładamy zamówione produkty innych marek (do wagi paczki 26kg/18kg – InPost/ORLEN Paczka). Zastrzegamy, że ze względu na bezpieczeństwo transportu (np. pakowania nalewek razem z mąkami i ryzykiem zalania, zniszczenia towaru) nie zawsze jest możliwość „dopakowania” towaru innych marek do pełnej wagi 26kg/18kg.
Specjalne warunki dla nowych kontrahentów:
Pierwsze dwa zamówienia zawsze płatne przelewem z góry lub przy pobraniu.
Pierwsze zamówienie - transport
GRATIS. (Prosimy o informację w uwagach do zamówienia)
Od trzeciego zamówienia możliwość przejścia na kredyt kupiecki.
Warunki kredytu kupieckiego:
Termin kredytu:14 dni
Maksymalna ilość faktur kredytowanych: 2
Maksymalna kwota jednoczasowego kredytu kupieckiego: 2500zł brutto.
Zamówienia jednorazowe powyżej kwoty 2500zł na kredyt kupiecki ustalane są indywidualnie z kierownikiem sprzedaży mailowo
katarzyna.gorlewska@sunvita.com.pllub telefonicznie 504987175.
Zwroty:
Kupując produkty marki POSCH mają Państwo zagwarantowaną możliwość zwrotu towarów z co najmniej półroczną datą ważności (*Uwaga! Minimum półroczna data ważności odnosi się do daty dostarczenia towaru do magazynu firmowego, a nie daty mailowego bądź telefonicznego zgłoszenia chęci zwrotu produktu) niezależnie od daty zakupu towaru.
Wysyłamy produkty marki POSCH o co najmniej rocznej dacie ważności*.
*wyjątek stanowią ostatnie sztuki przy aktualnym stanie magazynowym oraz produkty spożywcze o krótszej dacie ważności nadawanej przez producenta (np. zupy postne ). W takich wypadkach pracownik magazynu informuje o krótszej niż rok dacie ważności i indywidualnie potwierdza zamówienie.
Zwrot towaru nasępuje przez:
1. Zgłoszenie pisemne:
mailowe - na adres
zamowienia@sunvita.com.pl lub
pocztowe - na aktualny adres siedziby firmy (zakładka kontakt - biuro)
chęci zwrotu z wyodrębnionymi: nazwą, ilością, datą ważności każdego zwracanego produktu.
2. Odesłanie towaru na aktualny adres magazynu firmowego. (zakładka kontakt - magazyn)
3. Forma zwrotu jest dowolna: poczta, firma kurierska, zwrot osobisty.
4. Towar odesłany nie może być: uszkodzony, zniszczony, niekompletny, z widocznymi śladami użytkowania.
5. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.